söndag 30 augusti 2009

Emelie´s möhippa = lyckad!!

Oj Oj Oj!! Om man trodde att en möhippa utan alkohol var lika med katastrof, tänk om!!!!
Det kunde ha gått fel när man fick reda på att bruden är GRAVID på allt!! hmmm.. Vad göra?! Jo så här blev det!!
Shit det var länge sen jag hade så kul!!
Början av dagen var som en mysig picknick med lite populär 5-kamp vid vattnet, tack Marie för maten:)
Sen var det dags att skaka rumpan med lite salsa och merenge, shit alltså man hittade muskler man inte visste fanns!!

Färden fortsatte till Kamarina, enligt mig den bästa grekiska restaurangen ever, där vi satt och jämförde storys om Emelie;) Askul!!

Där trodde hon kvällen var slut och vi lurade henne att vi skulle gå hem men var egentligen på väg till Boulevardteatern där det var Stand up comedy! SUPER ROLIGT!!!!

Jag skrattade så jag grät!! Och jag var inte den enda...

Det var många jag inte hade hört talats om men en som gjorde inlägg visste jag vem det var även fast han hade peruk och pratade norska Björn Gustafsson!!! Askul!!
En till som var där var Jakob Öqvist från the voice, men den som för mig gjorde succé var en nykomling som heter (tror jag) David Bardi?! Kan det vara så?? iallafall så fick jag torka tårarna för att kunna se nåt superkul!!

Så nu vet ni att om ni ska hylla någon gravid ta med dem på stand up!! Lyckat!!

Bonusen var också att Emelie blev inblandad i dialogen;) hehe..

kisses så länge../C.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar